Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

Wyprawa do Kłodzka - 23.10.2010

Dnia 23 października 2010r. w ramach projektu „Synergia znaczy więcej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej uczestnicy koła zainteresowań „Zmienne koleje losu Dolnego Śląska", udali się pod opieką pani profesor Agnieszki Robak i pani profesor Agnieszki Rybczyńskiej na wycieczkę do Kłodzka.

O godz. 800 wyjechaliśmy z Chojnowa. Dotarliśmy na miejsce o godz. 1030 . Naszą wycieczkę zaczęliśmy od zwiedzania mostu św. Jana, po czym udaliśmy się do twierdzy. Na miejscu czekała już na nas pani przewodnik, która przybliżyła nam historię tego miejsca. Następnie rozpoczęliśmy zwiedzanie tuneli minerskich. Wraz z panią przewodnik spacerowaliśmy po ciemnych, ciasnych i mokrych korytarzach. Po  wyjściu z nich udaliśmy się na zwiedzanie całej twierdzy kłodzkiej. Zobaczyliśmy między innymi kuźnię, Muzeum Pożarnictwa, Muzeum Szkła. Po obejrzeniu wszystkich atrakcji wyruszyliśmy do restauracji na obiad, a następnie na krótki spacer po urokliwych kłodzkich uliczkach rynku.

Przyszedł wreszcie czas na pożegnanie się z Kłodzkiem. Grupą udaliśmy się do busa i wyruszyliśmy w drogę powrotną, w trakcie której zrobiliśmy sobie kilka zdjęć. Do Chojnowa wróciliśmy około godz.1630. Było naprawdę fajnie. J